CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday 17 March 2012

aku tak tipuuuu ..

aku rendu sangaddddd kat deaaaaa :'(
i do mis him so fucking damn muchhhhhhhhhhhh ! T_T
tolong laa pahamm .. aku tak tipu dohh :'(

hari hari aku nangess . semalam aku overnight rumah farinah ,
aku engad satu hari kat sane dengan hanie semua boleh la aku gelak gelak ..
rupenyee same jee :'(
i can't get him out of my mind :'(
aku taktauu nak buat ape dahh .
kawan kawan aku semua pun dah taktau nak cakap ape .
aku dah cakap . aku pun taknak macam nie ..
tapi aku tak bolehh .
benda nie datangg senadirii .
hari hari aku try nak lupekan dea ,
tapi hari hari tu jugak la aku engad kat dea .
satu hari pun aku tak penah miss macam mane dari first kitorang kenal , jumpa , date , semua benda yang dea pena cakap kat aku , semua benda yang dea penah buat .
sumpah tak tipu aku tak bolehh lupa dohhh ;'(

hari hari aku akan engad ..
farinah cerita kat aku petang tadi .
dea kate zul janji nak belanje dea aiskrim kalau dea dapat couple dengan aku ..
bapak sedihh la sial aku denga ,
ok . sumpah la aku tipu kan kalau aku kate aku tak nangess :'(
seriess sedihh ..
aku engad  lagi mase first first kitorang jumpa dulu ..
aku engad dea suka farinah ..
sebab whole day to dea banyak cakap dengan farinah .
dah balik pon mecej farinah ..
teringad aku bile farinah kate zul panggil dea carina T_T
ok ... aku nangess T_T
aku tak kuat laaaaa T_T
aku sayangg dea dohh :'(

ok then , sambong cerita .
 a week lepas tuu aku cek fon farinah . aku nak bace ape je yang zul mecej dengan dea ..
ok terharu sangadd bile aku kate ade 11 mecej and 11 11 tu cakap pasal aku T_T
semuanye pasal aku ...
bile aku engad engad balikk kann . rase sedihhh sangaddd :'(

mase 1st date kitorangg lepas 3 bulan couple .
macam mane muka dea bile nampak akuu .
senyum dea . :')
alahaiiii . rendu sangadddd :'D
dea babaii kat tiga2 membe aku tapi mata dea pandangg aku sorangg je .
time tu sumpah tak tipu la . malu gilee .. xD
rendu laaa :'(
time nakk balikk . kat tempat nak tunggu train .
teringadd aku macam mana dea bersihkan tempat duduk kat sebelah nak bagi aku duduk ..
hahaa , rase macam kelakar sangadd x'D
time dalam train ..
bile nak balikk . aku dengan membe aku semua kat dalam kedai . nak beli air . dahage ><
bole dea bantai suruh adeeb jerit . dea kat seberang jalan nie .. tetibe aku denga ade orang panggil
' aeinnnnnnn !!!  aku pun pandang laa . pastu denga adeeb jerit zul kate i love youuuuuu !!
aku , tuan , farinah dengan syera dah gelak gelak dah dalam kedai tuu .  x'D
zul zul ... :')

aktiviti kitorang bile keluar mesti main bowlingg . . ^^
zul tu .. kate je tak reti main . tapi terer ahh jugakk ><
last kitorang jumpa haritu dea menang kott .
habisss kecoh satu tempat bowlingg tuu . da macam bowling bapak aku dahh . haha
kelakar laaa bile engad engad balikkk .  ^^

tapi yang paling aku tak boleh lupa mase last kitorang jumpa tu laaa kott .
tak expect langsong that would be the last time :')
and time tu jugakk la aku kenal timah dengan amir ^^
nak aku cerita balikk ke ??
ahh tak kitre . aku nak cerita jugakkk >.<
aku lambat mase last date kitorangg xD
dea tunggu aku 15 minit kat depan entrance cinema dengan popcorn nye , air nyee . :'D
comel la dea time tu. tak tipuu !x'D
senyumm je dea bile nampakk akuu :')
masok dalam cinema automatic kepala aku landing kat bahu dea . penat bediri dalam bas punya pasal xD
alahaii . mata dea bukan tengokk cite kat depan tuu . tapi pandangg aku ..
aku nampakk kot . aku pun buat taktau je laa . buat buat tak nampakk . padahal dalam hati malu gile kott . x'P
dea main rambot akuu , dea pakaikan sweater dea kat aku
tak tipu dohh . macam macam jadi haritu .
aku jatuh dalam cinema .  x'D , air tumpah depan toilet .. kat public lagi . time tu tak tipu laa . sumpah malu . sumorang pandangg kott . kesian zul malu x'D
aku dengan dea first time makan sizzling , ohh btw .. semua benda yang jadi haritu semua first time jadi dalam hidop aku :')
first time tengok wayang dengan boyfriend , first time dea hold my hand , frst time aku tengok movie dengan dea , first time dea main rambot aku , first time aku sandar kat bahu lelaki , first time dapat rase dea tarikk tangan akuu , first time berape juta kali bile dea kate dea taknak balikk :')
tapi haritu jugakk laa last kitorang keluar same - same , last aku tengok muke dea :'( , last aku pegang tangan dea :'( , last aku tangkap gambar dengan dea :'( , last aku pukul dea :'( , last kitorang berenti kat kedai roti boy :'( , last aku dapat tengok senyum dea :'( , semuanya last ! T_T
zul . still remember waktu kat food court tu ? waktu i lend kat bahu you .. ape erk yang you tengah fikir time tuu . i nak tauu sangaddd :'D hmmm
bila aku fikir fikir balikk .. memang banyakk sebenanye tanda tanda yang agak strange dari dea .
tapi time tu aku tak perasan . aku tak sedar ..rase menyesal sangaddd . kalau laa aku bole tau akan terjadi something lepas nie . memang aku dahhh .. eiiii :(

4 hari lepas tu bday aku .
everything still ok ..
kitorang mecej , call call , i love you , you love me , good morning , good night ..
tapi sampai je malam tuu ..  :'(
bodohnyee aku pegi cakap kat dea !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T_T
benda paling bodoh yang penah aku buat !!! T_T
menyesal sangadddddddddd T_T

kalau laa boleh putarkan balik masa ..
i would never ever made that mistake :'(
sekaranggg ..
macam nie laa .
dah 3 bulan dahh kot ..
aku still tak boleh lupekan dea ..

hari hari kot menangesss :'(
agak agak zul rase tak ape yang aku rase ?
agak agak dea rendu tak macam mana aku rendu dea ?
agak agak dea engad aku tak macam mana aku engad dea ?
agak agak dea boleh tak lupekan aku ?
agak agak dea bahagia ke dengan life dea sekarangg ?
aku nak tauu laaaa :'(
perempuan perempuan tu semua ..
dea da lain dohh .
dah pandai melayan sekaranggg :'(
timah pun kate dea dah lain ..
aku tanye timah .. kau rase kenape ahh zul jadi macam tuu .
timah kate .

ok.. ni yg aku rase la kan.. 
dye still syg kau...
BUT! dye menidakkan.. 
then dye nk lawan ngn perasaan dye.. tu yg dye jadi mcm tu.. aku rase laaa ..



kan timah kann . aku pun rase macam tuu .
korangg tak rase keee ??
aku rase :3
harap harap la benda tu betol .
aku dah tak tau nak describe feeling aku macam mana .
cume boleh doa bia dea berubah and pintu hati dea tebukak untuk aku lagi :')

tapi en . tapi tapii . aku sekarang tenga suke someone ..  A I 

kalau dea suke aku , aku suke dea . couple ahh ..
haha . aku tunggu dea je nie .
dulu dea dah ngorat aku dahh . tapi sebab aku couple gn zul time tu ,
aku tak layan ahh .
cepat A I . aku tunggu kau .
ngorat ahh aku balikk tau tauu ..
:*

*tapi kalau zul carik aku balikk .. sorry A I .
aku prefer zul :')

sekian ...






0 comments: