CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, 6 April 2012

what feeling am i feel right now ??

babbi . zul block twitter adek akuu laa sial .
ok fine . dea baca blog aku -.-
dah laa . malas aku nak ambik tau pasal dea lagi dahh .
sakaiiiii !


ok . memang dah sampai masanya untuk lupekan dea . please ain . nothing to remember lagi dahh .
bukak buku baru , forget the past .
he's nothing with you ain . takpayah susah susah nak susahkan hati nak pk pasal dea . takpayah pk satuu ponn.ramai lagi lelaki lain .
 engad ! dea cuma masa lalu kau . move on ain . ! 
kau bukan takde orang suka . kau tu je gedikk .. 
dah . sape je yang datang lepas nie kau kene try untuk terima dea . buang semua benda yang mengingatkan kau kat dea . delete gambar , delete dea , delete semua , delete delete delete deleteee !!!!!!!!


aku benci kau !
zul yang korang penah kenal tu dah  mati
TOLONGGGG ! aku dah TAKNAK denga nama dea lagi . JANGAN cakap pasal dea lagi dahh ! 
paham ?!


OK . terima kasih .

0 comments: