CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday 11 May 2012

11 . 04 . 2012



haishhh .. seboleh bolehnye aku dah taknak laa cakap pasal dea .. :'(
berape kali dah aku cakap aku benci dea ! aku dah taknak denga nama dea ! aku nak lupekan dea ! aku menyesal kenal dea !
haritu dah sampai kott tahap aku dah start menyampahh gile gile babi kat dea .... tapiiiiiiiiiiiiii .................
a few days later .... automaticallyy .. automatikk dohh .. tanpa aku sedar apa yang aku tengah pikir .
ok . and he's what i'm thingking at that day , yesterday , today andd ... now :(
i can't throw him out of my mind  :'(  .
dalam satu hari tu mesti teringad punya  !
 penat laa kalau hari hari macam nie :(
remember someone who you knows exactly wants to forget you is feeling like .. haihh … tak bolehh nak cakapp :’(
he just someone that is not easily to forget :'(
and aku tauu . dea sama macam akuu ..
he would not easily forget me :'(

fa penah cakap ..
kadang kadang allah saja nak uji kita . allah saja nak ambik orang yang kita sayang sebab dea nak bagi yang lebih baik untuk kita . sebab allah nak bagi kita rasa sakit sebelum kita jumpa orang yang betul betul boleh bagi kita bahagia .
yee aku tau fa . aku pena denga . btw thanxx bagi nasihat sampai aku lagi rasa nak menangisss -..-
others .. aku selalu denga orang cakap macam nie ..
kadang kadang allah tu saja je nak uji kita . dea nak tengok kita nie sabar ke takk . insyaallah mesti ada something di sebalik semua nie .
sebenanye .. dengan ujian and dugaan dugaan macam nie laa yang sebenanya menjadikan kita lebihh kuat , kalau kita tau benda tu salah , kita takkan ulang dahh .. orang kata ALLAH TAKKAN UJI KITA SELAGI KITA TAK SEDIA . sebenanye kita nie tak sedar pun yang sebenanye kita dah sedia .. biasalah .. benda yang kita tak penah jangka akan jadi .. mesti makan masa kann ? takde sape kate benda nie senang .. tapi semua orang pun tauu .. setiap apa yang kita buat mesti akan ada hasil .. makin lama kita bersabar .. makin banyakk hasil .. memang kita taktauu ape akan jadi or apa akan berlaku pada masa akan datang . tapi think postive . think yang kita boleh lalui ape jee sebab kita dah penah rasa . bile kita dah penah rasa . kita tau kita bolehh . benda tu laa sebenanye yang menguatkan kita :')
yaaa .. pengalamann ..... it teach me a lot ^^
sekarangg . aku pun rasa aku yang sekarangg sangadd susahh untukk dimengorattt .. UNLESSS kalauu aku memang minat dea or dea memangg ade semua yang aku sukaa .. :p *chossy gile kot sekarangg . baru boyfriend .. belum suami -..-
entah laa . macam takut benda lama jadi lagi . hoii cik adekk . kalau takut tak payah becinta doll ..  -.- alahaii . umur macam aku , kau , kite kite niee takpayah laa nak FOREVER ALONE sangadd .. zamann sekarangg zaman belajar .. bukan becinta .. kalau dah kat U nanti baru boleh becinta  ..

ok back to our topic ..
guys . please do pray for me an awesome happiness after this time ..
doakan aku supaya aku boleh lupekan dea :'(
aku dah malas laa nak pk pasal benda nie , pasal dea .. benda sekarangg tak ada hasil tauu takk .. aku pk benda yang tak menjanjikan dan mengubah ape ape .. faham takk maksod aku ? i mean .. aku dah membazir masa aku A LOT dengan fikir pasal zul yang takk menjanjikan apa apa dan mengubah apa apa ... faham ?? kalau aku fikir pasal dea pun bukan boleh buat everything back to normal .. kan ? :')                                             
yaa . aku masih tengah mencuba untuk lupekan dea . susahh sangadd :'(                 kadang kadang rasa nak temenangess pun ade jugakk :(  .. tak . sebenanye memang nangess pun  -.-                                                         
   sekarangg aku dah betekad ! aku dah decide !
 aku TAKKAN kacau dea lagi dahh . aku TAKKAN mecej dea .. aku TAKKAN tegur dea .. aku TAKKAN call dea .. aku TAKKAN miscall dea .. aku TAKKAN IM dea .. aku TAKKAN post kat wall dea .. aku TAKKAN tagged post kat dea .. aku TAKKAN tego dea .. aku TAKKAN TAKKAN TAKKAN !! T_T                                     
  adeeb pun sama .. insyaallah aku TAK tego dea lagi dah lepas nie ..              
thanx to god sebab penah temukan aku dengan diorang .. thanx to god sebab penah bagi aku peluang and kesempatan untuk kenal dengan diorangg .. the best moment ever .. (mungkinnnn :p)
so .. this is the end for the pertemuan .. ^^
thanx god for give me this chance . appreciate dan bersyukur sangaddd sangadd walaupun sekejapp :')
LOL ..
aein <3

0 comments: