CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, 11 January 2012

hanie sayangggg .. :')

.. dah laa tu eahh .. ;'(
janganlaa macam niee :(
aku sedih la tengok kau yang sekarangg :(
tadi kau takk gelakk pon hanie ..
LANGSONGG :'(
nie semua sebab semalam kann ..

terngiang ngiang sial telinga aku teringad kau call aku nangis nangis semalam :'(
sumpah sedihh ..
aku pun nak nangis dahh ..
tapi aku kuat ! :'D

hanie .. sabar la eahh :'(
aku sedih la tengok kau sedih macam nie ..
kau lain sangadd tadi :'(
tak macam selalu ..
dengan mata kau bengkak .. hmm :'(

aku nampak je muke kau kat dataran pagi tadi teros aku peluk kau ..
tekejut tgok mata kau ..
bengkak hanie ..
nampak sangad malam tadi kau menangiss gile gile :'(

nak buat cane wehh ..
nasib kite lebih kurang jee :')
mase kau call tu aku suruhh kau tido ..
bia kau lupe ..
tapi aku tau .. kau tak tido kan hanie ? :'(

aku tau ,, harini pon mesti kau menangis jugakk kann ?? :(
dah laa hanie ..
kau kuat kann ..
macam aku :'D
kau mesti boleh punye laa lupekan dea satu hari nanti ..
takk . aku tau kau TAK dan TAKKAN boleh lupekan dea ..

korang bayangkan laa .. da SETAHUN lebih wehh dorangg together gether ..
aku pun da jumpe bad ..
seriess dorang sweet :'D

tak cayeee ??
nahhh


sweet kann ? :')
bad gile .. hanie pun gile ..
elok lettuw ~

erk ?? ape aku buat nie ?
lagi buat hanie sedih ade lah ..
ok ok .. dahh ..


hanie ..
kite nak spm tau sayangg ..
sekarang kau kene fokus blaja .. :')
takde mase nak main main :')
aku tau susah nak lupekan ..
tapi kau try laa untuk takk pk pasal dea lagi eahh :')
kau boleh hanie ..
aku tau kau bolehh :')

kalau kau bace nie ..
aku harap .. esok kau dah berubah ..
kau kan sebelah aku ..
rapat sangadd .. :')
aku tankak la tengokk muke orang sebelah aku sedih sedihh :'(
eah hanie ..
gelak la macam dulu ..
aku rendu nak denga gelak 'orang tua' kauu tuu :'D

chaiyokk hanie ! you can do it ! :'D
dah aein .. watlekk watlekkk ~ -,-

nurhanie roslan :)


aku sayangg kauu ..
dahh ok ..
it's time for you to start your new life ..
just like me hanie :')

0 comments: