CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday 21 December 2011

MY STORY

. ok ..
kan da cakappp ..
aku nie berubah ubahh .. :'D

tengokkk .. pagi pagi nie aku bangun ...
aku rindu kauuuuuuuuuuuuuuuu !!! T_T
benda pertama yang aku engad !!!!!!!!!!! :'(
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

benda ape yang aku kene buat bia aku boleh lupekan kauu ? T_T
huhhhh :'(
ok .. nak story pasal semalam ... :'D

semalam ??
pegy menggedik menggatal dengan hanie , bad , nabila gn ex boyprengg dea ..
untungg laa semua bedua ..
aku sengsorangg jee :'(
seriess sedihh ..
tengokk couple couple kat sane .. :'(
hmm
rendu gileee bile kau bekepit gn aku macam belangkasss ~ T_T
aku carikk dohh tutti frutti tu sayangggg ...
tapi tak jumpeeee T_T
blah mane ntah .. ~ -,-

u .. sumpahh ape yang i tuliss nie ..
tak nak mintak simpati u sikitttttttttttttttttttttt punn ..
it just tempat untuk i story everythinggg ~
sumorangg takkan tahan kalau hari hari nak dengar cerita bodohhhh i niehh ~
i tauu ..

hmm . so ...
of course laa ..
benda first yg aku engad sebelum nak pegy ..
aku engad kitorangg penahhhh planned nak pegy sunway ..
tapi tak kesampaian kann .. haha .
tak pe laaa ..

so .. agak agak da nak sampai tu ..
nampak sunway lagoon ~
mestilahh engad ..
i ade ajak u pegy haritu tu kannn ??
tapi u tak datanggg .. hmm
takpeee :)

bile da masok ..
macam macam aku nampakk ..

baskin robbin ..
gelatoo ~ pebenda ntah ...
u engad takk yg kite usha dari atas yg mat salleh tu buat openingg benda alah tuu ..
sokeyy kalau tak engad ! :D
then ...
i kan nak carikk beg kann ..
pastu nampakk .. beg yg kite ade tengokk waktu kat mid tuu :'D
i tau u taktau beg yg mane ..
sokeyy laa ! :D
thenn .. mm
teddy bear ! :D
pokok pokok christmass ~ :D
u engad kan .. yg i ajak masook kedaii yg lip lap lip lap tuhh ~
full dgn barang barangg christmass ~
lampu lampau ~ teddy teddy ~
u engad kann u ade kate u nak belikan i bear yg lembut lembut tuhhh ~ hahaaa
benda yg dalam doraemon tuu ..
engad takk ? haha .. tak engadd ??
sokeyy laa ! :D
hmm .. u tau takkk ....
happy fiet 2 ade lagi dohh :'(
teringadddd kat u :'(
time dorangg beli tiket .. i teringadd kat u ..
haritu u yang belikan tiket .. :(
u tunggu i depan entrance cinema 15 minit kann sayanggg :') . dengan popcorn , air nyee ..
haha :'D
u kate normal laa tu pompuan tunggu laki :')
u senyumm je bile nampakk i ..
haha .. maluu dott x'D
haishh .. semalam ...
i beli tiket sendiri .. beli popcorn sendirii x'D
masokk cinema sendiri .. *takde org tolong bukakkan pintu x'D
sebelah kiri i anonymous ~ errr .. tak kenal ..
kalau aritu sbelah kiri i .. u ! :'D
sebelah kanan i takde orangg ;'D
tapi semalam .. sebelah kanan i hanie ! :D
kitorangg duduk sit biase jee ..  :'D
bile ombak rindu da start ~
haiyaaa .. teringadd u .. :')
kalau takk kan kite nak tengok cite tuu kannnnn .. :')
tapi tak sempatt ..
sokeyy laaa :D
seriesss i tak boleh fokus tengok cite tuu -,-
ape yang harris cakap ~ mesti i  engad u yang cakap .. grr ~ -,-
'izzah .. harris mintak maaf .. harris janji harris takkan sia siakan izzah dah lepas nie'
yg aku boleh pulakk .. berangan sendiri c zul nie mintak maaf sebab buat aku macam nie ..
-,-
pastuu ?
pastuu menangisss ~
mule mule c hanie nie takperasann ..
pastuu dea denga aku daahh macam feling sangad ..
dea pandangg ..
dengan muke tekejutt ..
'eahh aein .. kau nanges kee .. wehh ..'
pastu dea pandang bad ..
pastu bad pun .. cencilanatt ..
weyhh aein .. nangess ke ,, rilexx ahh .. pastu dea gelak gelakk -,-
eii . aku rase macam nak tetumbukk je muke dea .. hahahh ..
cem siot laa kau semalam bad ! -,-
ok ,, lepas tuu ..
hmm sejukk laa dalam tuu T_T
teringadd time u pakaikan i sweater tuuu .. hhahahh :'D
u kate takpe ..
i kate .. eah takpe laa .. tak payah ..
u kate .. takpe ..
pastu u pakaikan ..
aduhhh ..
ok .. lepas tu takk sejuk dah ..
pastu cemane eahh ..
i tepegang tangan u ..
perhh .. kesian dea .. sejukk gile tangan u ...
sorry laa sayanggg sebab i u sejukk :'D
pastuu .. dah .. i pulang balikk sweater u :'D
semalam ? i sejukk ?
takde sape pun nak kasik sweater dea -,-

untungg laa hanie gn bad maen pegang pegang tangan dalam tuu -,-
grr .. menyesal i tak pegang tangan u time tuhh xS *gatal

dah abes ..
tetibe .. tetibeeeee la plakk i bolehhh teringadd yg popcorn kite beteraburr tuu -,-
hmm .. wat taktau je laa ..
i keluar ~
teringadd pulakk time i jatuh dalam cinema tuhh . perhh sumpah maluu gile ..
takpe u kate u taknampak kann ?
haahaa ..
seriess .. i'm very carefull waktu nak masokk , nak carikk tempat duduk , nak keluar ..
hahaa .
risau jatuhh lagi .. x'D

dah keluar ..
kitorang pegy toilet ~ T_T
teringad time air i tumpahh tuu .. hahaaa ,.
MALU GILEEEEEEEEEEEEEEEEE ..
TUAN YANG BUAT !!!!!! -,-

tapi .. jangan risau ..
tak jadi pown time kat sunway tuhh ..
hahahh ^^

lepass tuuu ..
jalan jalan jalan ..
teringad time kite jalan jalan kat mid tuhh -,-
hmm ..
dah aein ... watlek watlekk ~ -,-

ok .. pastu .. bad blanje karoke !
grr ~ nyanyi nyanyi ~~
pastu .. aku nyanyi lagu my heart will go on ~
grr .. feeling sial ..

ok .. aku nyanyi g skali ~

everynight in my dreams ..
i see u .. i feel u ..
that is how u know u go on .

0 comments: