CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday 24 December 2011

. aein sayanggggg ..
boleh tolongg lupekannnnnnnn dea takkk ?? :)
nape nak engad engad dea lagi ??
nape nak pk pk pasal dea lagi ??
dea pun tak engad kau .. buadpe kau nak engad dea ??

aein .. listen ...
bunga bukan sekuntum kumbang bukan seekor ~ *kan fakhrul ^^
dea dah taknak kau ..
dea dah tak suke kau ..
dea dah tak boleh terima kau ..
dea dah tak sayangg kau ..
kau nak tehegeh hegeh .. tulis ulis blog pasal dea .. nanges nanges pasal dea ..
nak buatpe ???!

come on aein ..
ramai lagi laki kat lua tuuu ..
cube bukak hati kau tuuu  luas luas~ -,-
ramai lagi yang macam dan LEBIH baik dari dea ..
jangan laa macam nie aein ...

engad ! dea da ade future lain ~
kau lupekan je laa dea .. -,-
insyaallah laa satu hari nanti kau akan dapat yang lebih baik dari dea ..
kalau memang jodoh kau dengan dea ..
macam mana sekalipun nanti korangg still balikk ..
pecaye laa ..
kau saba je laaaa ..

kau tak engad cite ombak rindu tuuu ??
ok . aku tak bape engad ..
tapi lebih kurang macam nie ..
makin allah sayang sesorang hambenye tu ,,
makin kuat allah bagi ujian ..
kite just kene sabar and nanti ..
don't worry .. kite akan dapat somethingg daripada yang kite sabar tu lah ! err ><
*ohhmaigoat ! aku tak pecaye aku boleh tulis entry
dengan AYAT yang macam nieee ~  euww -,-
takpee .. sekali sekale ~ :3


ok .. back to our conversation ..
aein .. lupekan la dea lupekan la dea lupekan la dea !!!!!!!!!!!!!!! T_T


takk aein .. aku tak boleh lupekan dea kau tau takkk .. T_T
dea da mandrem aku dohh ~
gune bomoh siam lagi T_T
hmmm ..
ade orang kate dea still engad fav colour aku :')
ade orang kate dea ajak dorang pegy beli present untuk bday aku arituuu :')
dea nampak macam semangatt :')
dea tanye kakak dea nak beli ape untuk aku :')
susah payah dea carikk barang yang wane purple untuk akuu :')
dea kate jumpe lagi skali nanti dea bagi hadiah tuuu :')
tapi takk sempattttt :')
aku taktau la dea still nak bagi ke takk :')
tapi aku rase takk kot :')
sumpahh .. aku nak sangad something dari dea :')
aku nak hadiah tuu .. nak tengokk .. ape dea beli untuk aku :')
hmm .. banyak benda yang dea cakap nak buat , na bagi tapi tak sempatt :')
dea blaja main gitar sebab aku and sebab dea memang nak blaja :')
dea kate 'da pandai nanti i mainkan untuk u k'
tapi tak sempatt :')
seriess laaa .. sedihh sangadd :')
dea kate nak blanje ice cream ..
tutti frutti :')
hmmm ..
da deal dahh ..next tgok wayangg .. kitorangg yang pilih cerita :')
tapi takk sempatt :')

so macam mana ?? :')
kalau kau .. kau boleh ke lupekan dea ?? :')
memang la baru 6bulan .. bukan 6tahunn ..
tapi banyak sangad benda yangg bagi kesan kat aku ..

aku taktauu .. macam mana kau bolehh cakap yang kau
macam dah takde perasaan kat aku ..
on the spot airmata aku kelua kau tau takkk .. :'(

no .. aku tak mintak kau kesian ..
aku just cakap ape yang aku rase ..
sumpahh aku menyesal tak layan kau elok elok dulu ..
sekarangg aku terase sangadd bile kau da takdee .. hmm :'(


kawen umo 24 ? 28 ? 30 ?
haha ..
semua tu slalu around fikiran aku ..
and today .. dah pukul 12,55 am
sehari lagi tanpa kau ..
huhhhhhhh T_T

i love you for a thousand year ..
nahh .. lagu nie untuk kauu :')
wish you were here kau da bagi untuk aku kann ??
sekarang ganti pulakk :)
tapi ntah laa ..
aku rase kau taknak denga kott .. kan ..
sokeyy laaaaaa ! :'D
tak kesahh ^^
hmmm

engad laa zul ..
aku still sayangg kau even satu hari nanti kalau aku boleh lupekan kau sekalipunn :)
i love you .. ^^


                                                          the end ^^



1 comments:

Keyd said...

erkk ==' u are so weirdo :DD i love all of your post and this is the most one <3 *semoga awak jumpe cinta yang sejati mcm kayu jati dah diredhai allah :DD