CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday 26 December 2011

ohhh .. i'm dreaming !!!!!! :'D





. ok guys ..
huarghhhhhhhhhhhhhhhh . good morning !!!!!!!! :'D
see that titles haa ??
haa .. yaa .. i'm dreaming ..
aku mimpi LOL pagi tadi :'D
mimpi ape ?
mimpi sape ?
mimpi zul , adeeb gn timah :'D

kalau aku cite kang macam klaka -,-
tapi adeeb macam nak cakap something and zul muke dea sedih :')
aku harap makna dea baikk :'))
harap sangadd .. ;')
mana la tau .. zul da sedar kee ..
then dea nak mintak maaf ke nanti ..
kann .. who know's ! :'D

hmmm ..
aku sempat curikk benda nie ..

















zul .... it's that true sayangggg ??? :'D
thanx to god kalau benda tu betol :'D
aku cume nak tau zul jee ..
timah gn adeeb tu ..
tak betol pun takpe ..
hahaaaa x'D :p
ahh mati aku dorang tacingg jap g ..
ye la ye laa ..
timah , adeeb .. haa pentingg ..
korang rendu aku takk ??
ye aku tauu korangg rendu .. ^..^
thanx .. same laa .
aku pun rendu .. :D
rendu gile dohhhhhh :D

bile kite boleh kua lagi ahhh ??? :'D





ohh damn ! rase nak menangiss x'D

see what his sister said ::


errr~
cakap je xnk budak tuu ==''
tpi slalu usha fb + blog kamo . .
adeyh . .
cakap lain hati lain . .





haha .. sayang sayanggg :')
i tau u sayang i lagi ..
kan kannnnn ... ! :'D
ego lahh u nie ! -,-
dahh .. nak private dari u laa camnie :p
u pun private kannnnn ?? -,,-

come on laa ..
call laa i .. text laa i ...
said that u miss me !
said that u still love me !!!
said la said la said laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!
i tunggu ~ -,-









:'D


ape yang aku merepek niee ? -,-

haha ^^'
ok .. i miss you :')
byeee ...



                                                        the end :)



0 comments: