CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday 28 May 2012

19 . 05 . 2012


19 . 05 . 2012 - sabtu - 5:20 something am
omg ! ohh my god ! ya allah !!! aku mimpi dea !!!!! T_T
damn rendu gile nak becakap dengan dea :'(
why suddenly he came bile aku dah jumpa someone ! T_T
no ain . dont worry .. it just a dream . mainan tidur ... come on ain !!!! 
_________________________________________________________________________
night - mid valley
time tu ade hanie , tuan , syera dengan farinah kott .. omg .. tibe tibe  dea nak lalu kat jalan yang kitorang tengah jalan tu .. tuan panggil panggil zul .. zul pandang tapi tak layan ... dea buat buat main henset dea . lepastu hanie try nak tarik tangan dea tapi tak dapat .. time tu aku jalan depan sekali .. aku pusing belakangg .. tengok gaya macam zul . lepastu aku macam .. eah bukan laaaa . aku pandang depan pastu aku pandang belakang balikk .. yaa zul T_T
aku taktau nak buat apa .. dea terus je jalan buat buat sebok main dengan henset dea .. aku dah taktau nak pk ape aku terus tarik  tangan dea .. yaa ... macam yang kitorang expect dea suruh lepas blabla semua . tapi aku try cakap dengan dea .. and yaa . akhirnya dea listen . kitorang calm sekejap ..
lepastu ntah macam nak masuk satu kedai tu macam ada jalan straight yang macam so sweet . then dea pegang tangann akuuuu T_T dea macam lupa yang kitorang dah breakk T_T aku terkejut gila tapi aku bia jeee .. aku rendu dea laaaaaaa :'( dea tanya aku kot folio aku dah siap ke belom  T_T
lepastu ntah kat situ macam ada satu singki .. then dea basuh muka and muka dea lepastu nampak macam orang yang rasa besalahh sangadd .. mungkin dea baru sedar yang dea tak patut buat aku macam nie ... and dea baru sedar yang dea still sayang aku and dea dah buat benda yang bodoh dalam hidup dea ... mungkin :'(
aku tanya dea semua .. yaaa . dea jawab . and no ! aku taknak cerita apa dea jawab . nonsense bingaii ! -.- ade dea cakap aku delete dea kat faceboook ?? bila masanya laa pulakkk -.-
ok . bile dah terjaga baru aku engad .. yaa . aku delete dea kat akaun aku yang no 2 :’)
ok tak pentinggg .. lepastu kitorang duduk kat somewhere .. and aku cakap kat dea ' you tau takk i still sayangg you lagii ???' *nak nangisssss
tetibe sape ntahhh bukak lagu ost secret garden .. bukan you are my everything . ade satu lagu yang sedihh tuu . hmmmm . cerita favourite deaaaa :’) 
ok then dea jawab 'i pun ..... i selalu teringad semua kenangan kita.. i taktipuu . i tak boleh lupa ' then bushhhhhh zul cryingggggggggggggggggggggggggggggggggggggg .. *yuckkk . ayat skema . ‘kenangannn’ -..-

aku macam ..... aaaaaaaaaaaa !!!!! jangan laa nangessssss T_T
lepastu dea macam ada nak cakap something .. tapi aku dah terjaga time tuuuuu . babbbbbi dohhhh !!!! -.-
dea ada nak cakap something tapi tak sempattttt .. :'(
eii . apa maknanyaa eahh ?? :'(
'did you know that when someone appears in your dream .it’s because that person misses you - psychological fact'
is that true ?? :'(
mama penah cakap .. kalau kita mimpi pasal oranggg .. maknanya roh kita sampai kat deaa .. hmmm :(
dah 2 kali aku mimpi pasal dea ...
btw .. dalam mimpi aku tadi zul hensom sangad .. tak tipuuu . rambut deaaa .. renduuu :')
dah laa ain . lupakan . it just a dream . takpayah nak take it serious sangaddd .. focus on your new life .. ok ain .. :)
btw .. morning semua .. hope today is better than yesterday ^^
enjoy your day . that’s alll .. bye

0 comments: